ترخیص-پمپ-و-شیرآلات-از-گمرک

ترخیص انواع پمپ و شیرآلات از گمرک

بسیاری از وارد کنندگان قطعاتی مانند پمپ و شیرالات، از آنجایی که آگاهی لازم در رابطه با شرایط و نحوه ترخیص پمپ و شیرآلات از گمرک ندارند، معمولا مشکلاتی در این مسیر گریبان گیر آن ها خواهد شد که می تواند تاثیرات نامطلوب نیز در ارزش کالا داشته باشد. در صورتی که قصد دارید در حوزه خرید و واردات پمپ و شیرآلات به فعالیت بپردازید، نیاز است که تشریفات و قوانین مربوط به ترخیص شیرآلات صنعتی از گمرک را دانسته و با توجه به آن اقدامات لازم را انجام دهید. در این مطلب با مجموعه بازرگانی تلاش و توسعه همراه باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات در رابطه یکی دیگراز ترخیص کالا از گمرک بپردازیم.

 

ترخیص کار انواع پمپ و شیرآلات از گمرک

ترخیص کار گمرک پمپ و شیرآلات در واقع فردی است که در این زمینه آموزش های لازم و تخصصی را دیده و با به کار گیری از روش های مؤثر، ترخیص پمپ و شیرآلات را انجام می دهد. این موضوع را در نظر داشته باشید که انجام تشریفات گمرکی کار آسانی نیست که شما خود بتوانید آن را بدون تجربه انجام دهید! بلکه نیاز به ترخیص کار پمپ و شیرآلات حرفه ای در این زمینه دارید تا کالاها بدون مشکل از گمرک ترخیص شوند. مجموعه بازرگانی تلاش و توسعه، بهترین ترخیص کارها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

 

کدام مدل از شیرآلات در مجوز ورود به کشور ایران را دارند؟

کدام-مدل-از-شیرآلات-در-مجوز-ورود-به-کشور-ایران-را-دارند

اگر قصد خرید شیرآلات از خارج از کشور را دارید، در نظر داشته باشید که تمامی قطعاتی که در کارخانه های خارجی تولید می شوند، اجازه ورود به کشور ایران را ندارند. به همین خاطر مهم است از برای گذر از مراحل قانونی واردات شیرآلات، با مدل هایی که خرید و وارد کردن آن ها به کشور ایران قانونی است آشنا شوید.

  • شیر اطمینان: شیر اطمینان یکی از کاربردی ترین شیرآلاتی است که شما می توانید ترخیص آن را به راحتی از طریق گمرک ایران انجام دهید. از این مدل شیرآلات در زمینه های صنعتی مختلف که به منظور کنترل میزان فشار در ترکیب با سایر لوله ها، شیرآلات، مخازن و منابع مختلف دیگر کاربرد دارد، استفاده می شود.
  • شیر دروازه ای: از شیر دروازه ای برای قطع کردن یا جاری کردن مایعاتی که قابلیت اشتعال ندارند، مانند گریس یا انواع روغن های سنگین استفاده می شود.
  • شیر یکطرفه: این نوع شیرآلات به صورت خودکار عمل کرده و از جاری شدن سیالات مطابق نیروی جاذبه جلوگیری می کند.

شما می توانید قبل از انجام مراحل ترخیص، با توجه به روشی که در بخش های قبل به شما آموزش دادیم به استعلام قیمت ترخیص پمپ و شیرآلات گمرک بپردازید تا بودجه لازم برای انجام این کار را برای خود جمع‌آوری کنید.

 

ضرورت آشنایی با آیین نامه ها و قوانین مربوط به ترخیص پمپ و شیرآلات از گمرک ایران

برای این که به درستی تمامی مراحل ترخیص پمپ و شیرآلات گمرک انجام شود، نیاز به دانستن اطلاعات در رابطه با قوانین و آیین نامه های مربوط به این موضوع است. در این زمینه می توانید از کمک های کارشناسان مجموعه شرکت ثبت سفارش واردات تلاش و توسعه استفاده کنید. این مجموعه همچنین بهترین ترخیصکاران را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با بهره‌گیری از اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می دهند و یا روش های مؤثر و عالی که در زمینه ترخیص شیرآلات و پمپ ها اعمال می کنند، به خوبی از این مرحله گذر کنید.

 

در کدام شهرها ترخیص پمپ و شیرآلات انجام می شود؟

ترخیص انواع شیرآلات از گمرک از یکی از مهم ترین بنادر تجاری و اقتصادی کشور در شهر بندرعباس انجام می شود. این بندر که به لحاظ اقتصادی جنبه بسیار مهمی برای تاجران و بازرگانان داخلی و خارجی دارد، توجه بسیاری از افراد به خود جلب کرده و یکی از مهم ترین بخش ها به لحاظ موقعیت جغرافیایی برای ترخیص پمپ و شیرآلات است.

این که تاجران بدانند که پمپ و شیرآلات از کدام گمرک ترخیص می شود، این زمینه را برای آن ها مهیا می کنند تا معاملات را صحیح تر و راحت تر انجام دهند. همان طور که در بخش قبلی نیز تا حدی به این موضوع اشاره شد، ترخیص انواع پمپ از گمرک و همچنین شیرآلات نیاز به شناخت قوانین، مدارک و دستورالعمل های اجرایی است که تمامی بازرگانان باید به آن شناخت داشته باشند. مجموعه تلاش و توسعه یکی از شرکت های ترخیص کالا در تهران است که علاوه بر این که گمرک بندرعباس را به شما معرفی می کند، این نکات را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

 

هزینه ترخیص پمپ و شیرآلات گمرک

هزینه-ترخیص-پمپ-و-شیرآلات-گمرک

کسی که خرید پمپ و شیرآلات را از کشورهای دیگر انجام داده است، بایستی به هنگام ترخیص آن ها هزینه ای را به گمرک پرداخت کند. هزینه ترخیص کالا با توجه به کد تعرفه گمرکی محاسبه می شود. از آنجایی که هر کدام از کالاهای گمرک کد مخصوص به خود را دارند، تعرفه گمرکی آن ها به راحتی و در سریع ترین زمان توسط ترخیصکار محاسبه خواهد شد.

البته این موضوع را نیز مد نظر خود قرار دهید که صاحب کالا، پس از این که خرید کالاها را انجام داده و پروفرما را دریافت کرده است، می تواند با توجه به لیستی خرید که در سامانه گمرکی ایران ثبت می شود، قیمت ترخیص پمپ و شیرآلات گمرک را محاسبه کنید.

نکته: پروفرما فاکتوری است که در آن حجم، وزن، نوع، تعداد و همچنین دیگر مشخصات مربوط به پمپ ها و شیرالات در آن ذکر شده است. پروفرما یکی از مهم ترین مدارک به هنگام ترخیص پمپ و شیرآلات است.

 

سوالات متداول در خصوص ترخیص پمپ و شیرآلات 

کدام مدل از شیرآلات اجازه ورود به ایران دارند؟

شیرآلاتی از جمله شیرآلات اطمینان، دروازه ای و یکطرفه می توانند مجوز واردات به ایران را دریافت کنند.

چرا باید اطلاعات کامل از قوانین و آیین نامه های ترخیص شیرآلات داشته باشیم؟

این اطلاعات به ما کمک می کند تا به صورت قانونی ترخیص پمپ و شیرآلات را انجام دهیم.

ترخیص شیرآلات از کدام شهر انجام می شود؟

ترخیص شیرآلات به شکل مستقیم از گمرک بندرعباس انجام می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

.