شرکت خدمات ترخیص کالا از گمرک

مشاوره واردات و امور گمرکی

ترخیص کالا از گمرک با توجه به تغییر بخشنامه ها و تحریم ها امری بسیار دشوار و زمان بر است. ما در ادامه مطلب در رابطه با مشاوره یازرگانی چه کسی است و وظایف او چیست؟ چرا کسب و کار ما به مشاوره بازرگانی احتیاج دارد؟ و مشاوره بازرگانی در ترخیص کالا چه اهمیتی دارد؟ صحبح خواهیم کرد با ما همراه باشید:

مشاوره بازرگانی چیست ؟ همانطور که می‌دانید، امروزه صاحبان کسب و کار های مختلف سعی می کنند با وارد و یا صادر کردن محصولات خود به کشور های دیگر باعث رونق فعالیت خود شوند. واردات و صادرات اگر به درستی انجام شود، می تواند سود های بسیاری را به فرد اختصاص دهد. برای این که بتوان محصولات را بدون هیچ دغدغه و اتلاف زمانی وارد کرد، می بایست با قوانین و نکات گمرک ها به خوبی آشنا بود. اگر با این موارد آشنایی ندارید و می خواهید به وارد کردن محصولات مد نظر تان بپردازید، می توانید از مشاوره واردات و صادرات کمک بگیرید.

بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند مشاوره واردات کالا چه کاری انجام می دهد؟ برای دریافت پاسخ چنین سوالاتی به شما پیشنهاد می دهیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید تا در رابطه با انواع خدمات مشاوره واردات و صادرات اطلاع یابید.

 

مشاوره واردات و صادرات کالا کیست؟

شاید برای شما نیزاین سؤال پیش آمده باشد که برای مشاور بازرگانی خارجی و ترخیص کالا باید به چه کسی مراجعه کنید و سوالات در این زمینه را از چه کسی باید بپرسید؟  برای انتخاب مشاور بازرگانی از شخص یا شرکتی کمک بگیرید که مسلط به تمام قوانین و مقرارت بازرگانی، واردات و صادرات و تجارت های خارجی باشد.

یکی از ویژگی های مشاور بازرگانی داشتن مهارت رهبری و برقراری ارتباط است. این افراد باید با مهارت خود و دانش خود همکاری موفقی در زمینه هایی همانند: قانون تجارت،بازاریانی و، حسابداری و ایجاد ارتباط قوی با دیگران داشته باشند و بتوانند مشاوره ای قوی در جهت توسعه تجارت و رشد کسب و کار در اختیار بازرگانان و تجار قرار دهند. مشاور واردات و صادرات شخصی است که تمامی مهارت را داشته و شما را به بهترین شیوه راهنمایی می کند.

واردات یا صادرات؟ کدام را انتخاب کنیم؟

انتخاب بین دو گزینه واردات و صادرات بسیار بستگی به میزان سرمایه گذاری ،بودجه در نظر گرفته شده و هم چنین وضعیت بازار داخلی و خارجی دارد. در واقع باید در نظر داشته باشید هر دو بازار داخلی و خارجی با مزایا و ریسک هایی همراه است که با استفاده از تحقیقات گسترده می توان بهترین روش را انتخاب کرد.

برای صادرات کالا چه باید کرد؟

با توجه به اینکه شرکت های بازرگانی بسیاری به فکر راه های واردات و صادرات افتاده اند نیاز است اطلاعات خود را در این زمینه بهبود بخشند، در این مسیر میتوانند از شرکت ثبت سفارش واردات و شرکت ثبت سفارش کالا برای اشنایی با قوانین این مسیر کمک بگیرند تا در تجارت خود مؤثر تر عمل کنند.

 

چرا مشاور واردات و صادرات را انتخاب کنیم؟

در حقیقت این کاری راحت و معمولی نیست و در این مسیر شخص نیاز به مشاوره قدتمند دارد. در این مسیر تنها دانش و صرف وقت کار امد نمی باشد و نیاز به فردی با تجربه در این زمینه است.
به همین خاطر معقول است که در شرکت واردات به جای صرف زمان از کسانی که در این زمینه تجربه دارند و متخصص می باشند بهره ببریم و با دریافت مشاوره واردات و صادرات کالا،مشاوره گمرکی و مشاروه بازرگانی خارجی آگاهی های لازم را کسب کنیم و با کمترین خطا ، کوتاهترین زمان در بهترین مسیر حرکت کنیم. مشاوره خدمات بازرگانی به بهترین نحو ممکن به سوالات شما پاسخ داده و راهنماییتان می کند.

شرکت ترخیص کالا و بازرگانی تلاش و توسعه با در اختیار داشتن کارشناسان متخصص و با تجربه، بهره مندی از ارتباطات قوی و آگاهی از آخرین قوانین و مقررات جاری بازرگانی و گمرکی (تعرفه ها، قوانین، مقررات، بخشنامه ها و سایر موارد مرتبط) آماده ارائه کارآمدترین و موثرترین مشاوره های گمرکی و بازرگانی به کارفرمایان خود است.

 

بررسی وظایف مشاور وارداتی

ارائه-مشاوره-جهت-واردات-کالاهای-مستعمل

افراد با کمک گرفتن از بهترین مشاور واردات می توانند رقابت در بازار های داخلی را به اوج برسانند و سود های بسیاری را به خود اختصاص دهند. منتهی باید توجه داشته باشید اگر مشاوران وظایف خود را به خوبی انجام ندهند، قطعا نتیجه عکس خواهید گرفت. از مهم ترین وظایف  مشاوره واردات کالا به ایران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رصد و بررسی بازار های داخلی پیش از ورود کالا ها به داخل کشور
  • تخمین میزان رشد سهام شرکت های مربوطه
  • شناسایی کشور های صادر کننده برای وارد کردن کالا از آن ها
  • برنامه ریزی های دقیق
  • کنترل بودجه شرکت در وارد کردن کالاها
  • بهره مندی از استراتژی های مختلف وارداتی
  • ایجاد صمیمیت کاری بین شرکت های تجاری داخلی
  • بررسی کالاهای وارداتی
  • مشاوره های دقیق برای واردات اینترنتی
  • ترخیص کالا از گمرک با کم‌ترین هزینه و زمان
  • انجام ثبت سفارش

مشاوران با انجام اقدامات فوق، می توانند تضمین دهند تا سوداوری شرکت شما با وارد کردن کالا ها به داخل کشور به شدت افزایش خواهد یافت.

انواع خدمات مشاوره بازرگانی

قبل از صحبت درباره اهمیت مشاوره بازرگانی ما قصد داریم انواع خدمات مشاوره بازرگانی و خدمات مشاوره صادرات و فرآیند های بازرگانی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با در نظر گرفتن حیطه کاری خود مشاوره تخصصی و مرتبط از کارشناسان ما در شرکت بازرگانی تلاش و توسعه دریافت کنید. خدمات مشاوره بازرگانی به چند گروه تقسیم شده اند که تاثیر بسیاری در انجام کارهای تجاری دارند. انواع خدمات مشاوره گمرکی و بازرگانی به دسته بندی های زیر تقسیم شده اند:

  •  مشاوره واردات و صادرات کالا
  • مشاوره بازرگانی خارجی
  •  امور گمرکی و ترخیص کالا

اهمیت بهره مندی از خدمات شرکت مشاوره واردات کالا

خدمات-مشاوره-بازرگانی

اهمیت استفاده از خدمات مشاور واردات و صادرات به گونه ای است که در حین کار متوجه آن خواهید شد. بسیاری از افراد ممکن است با خود گمان کنند بهره مندی از خدمات مشاوره در امور واردات هیچ مشکلی را برطرف نخواهد کرد و تنها هزینه های اضافی را با خود به همراه دارد، اما باید بگوییم این فرضیه کاملا نادرست و اشتباه تلقی می شود. بعضی از مهم ترین فواید و مزیت های مشاوره صادراتی استفاده از مشاور گمرک و واردات عبارت اند از:

  • افزایش نقدینگی شرکت ها
  • ارائه راهکار های کارامد به مشتریان برای وارد کردن هرچه سریع تر کالا ها
  • ارائه ترفند های معاملاتی
  • بهبود اقتصاد داخلی
  • بهره مندی از تجارت های بین المللی
  • افزایش میزان تقاضا
  • مشهور شدن برند های مختلف در داخل کشور

اهمیت صادرات و واردات کالا به قدری است که اغلب شرکت های بازرگانی به آن اشاره و مهم شمرده اند.

راهنمای صادرات و تشریح فرآیندهای صادراتی

همان طور که در قبل گفته شد صادرات از اصلی ترین زمینه های رشد و توسعه در جوامع داخلی و بین المللی است و به همین دلیل هر ساله افرادی کسب و کار خود را به سمت آن سوق می دهند.

مرحل صادرات به جوامع مختلف به 4 دسته تقسیم بندی می شود که شامل :

  • مشخص کردن استراتژی
  • شناسایی و درک نیاز بازار
  • صادرات چه کالایی سود بیشتر دارد
  • چگونگی انجام فرآیند های صادرات 

شناخت دقیق مراحل بالا و کسب اطلاعات لازم در همه زمینه های آن، از موارد ملزم در زمینه صادرات نیز می باشد. علاوه بر شناخت کافی ،تجربه فیزیکی نیز کمک شایانی به درک عمیق اقدامات بالا خواهد کرد.

جایگاه مشاوره صادرات در برنامه راهنمای صادرات چیست؟

به دلیل آن که بازرگانی صادرات  به خودی خود امری پیچیده است مشاوره صادرات باتجربه می تواند در توسعه فعالیت شما نقش داشته باشد .یک مشاور صادرات می تواند تا حد زیادی به شما کمک کند و به سوالات شما پاسخ بدهد .

ارائه مشاوره جهت واردات کالاهای مستعمل

جهت اخذ مشاوره در زمینه های ترخیص انواع کالا از قبیل : ترخیص ماشین آلات و خطوط تولید ،کاغذ و مقوا، ترخیص انواع مواد شیمیایی و مواد اولیه مصرفی کارخانه هاو… ترخیص کالا وانجام کلیه تشریفات مربوط به ورود و صدور در کوتاه ترین زمان و پرداخت بها مناسب با مشاورین ما در شرکت بازرگانی تلاش و توسعه تماس بگیرید.

مدت زمان مشاوره ترخیص کالا از گمرک چقدر است؟

مدت زمان مشاوره برای هر ترخیصکار به تعداد سوالات او بستگی دارد و امکان دارد برخی از با یک جلسه نیم ساعته و برخی افراد به تعداد جلسات بیشتر و تایم بیشتری نیاز داشته باشند.

هزینه مشاوره واردات چقدر است؟

هزینه-مشاوره-واردات

همانطور که می‌دانید، مهم ترین فاکتور برای مخاطبان هزینه مشاوره واردات و ترخیص کالا از گمرک دبی و ترخیص کالا از گمرک بندرعباس و دیگر گمرکات است. لذا باید بگوییم هزینه نهایی مشاوره واردات بر اساس عوامل متعددی همچون میزان واردات، نوع کالا و… بستگی خواهد داشت و نمی توان قیمت مشخصی را برای آن ارائه نمود.

البته دقت داشته باشید هر شرکت بازرگانی که به ارائه مشاوره به مشتریان خود می پردازد، هزینه مخصوصی را برای خود دریافت می کند. هر مقدار سابقه و رزومه کاری یک مجموعه بیش تر باشد، قطعا هزینه های نهایی آن افزایش خواهد یافت و افراد می بایست پیش از مراجعه به شرکت مد نظر به این مورد توجه داشته باشند تا مشکلی در رابطه با هزینه برای شان به وجود نیاید.

همچنین جهت اطلاع از هزینه ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی و ترخیص کالا از گمرک خرمشهر می توانید به قوانین مربوطه توجه فرمایید.

 

بهترین مشاوره بازرگانی واردات

همه افراد تمایل دارند تا برای واردات کالا ها از مشاوران کاربلد و ماهر کمک بگیرند. به همین خاطر، باید بگوییم یکی از بهترین شرکت هایی که می توانید به آن برای دریافت مشاوره با هزینه پایین مراجعه کنید، شرکت بازرگانی تلاش و توسعه است.

این شرکت از بهترین مشاوران واردات و صادرات تشکیل شده و می تواند بهترین خدمات را به مشتری های خود ارائه دهد و رضایت آن ها را به دست‌آورد. دقت داشته باشید این شرکت همواره سعی می کند تا کم‌ترین هزینه ها را برای مشاوره امور بازرگانی افراد در نظر بگیرد تا از این طریق سوداوری بیش تر مشتریان خود را شاهد باشد.

مزایای کمک گرفتن از مشاور واردات و صادرات

از مزایای کمک گرفتن از مشاور واردات و صادرات می توان به افزایش سود آوری ، کاهش وابستگی به بازار های داخلی و  هم چنین کسب سهم از بازار های جهانی اشاره کرد.زیرا از مهم ترین وظایف مشاور واردات کالا افزایش آگاهی مراحل صادرات و هم چنین شناخت فرصت های مناسب برای ذخیره سرمایه است.

 

مشکلات رایجی که اغلب ترخیص کاران تجربه آن را داشته اند

ترخیص کارها بر حسب تجربه و سابقه خودشان یک زمانی را برای ترخیص کالا به بازرگان اعلام می کنند که در بعضی از مواقع به علل های مختلف ترخیص کار به زمان بیشتری نیاز پیدا خواهد کرد و یا ترخیص کار وظایف خود را به درستی انجام نداده است و محصولات در گمرک انبار می شود.

در این حالت اختلاف بین طرفین ایجاد می شود. ویا اینکه ترخیص کار مواردی را مد نظر قرار نداده است.کار کردن با ترخیص کار مطمئن بسیار حائز اهمیت می باشد. ترخیص کار حرفه ای قبل از شروع کار همه ی مدارک را قبل از ورود کالا به گمرک کشور مقصد را دریافت می کند.و اگر نیازی به مجوز های دیگر مانند گواهی بهداشت یا قرنطینه یا از قبیل این موارد باشد این موارد را به لیست مدارک مورد نیاز اضافه می کند. برخی از این مشکلات عبارتند از :

  • ارائه نشدن اسناد مالکیت به خریدار توسط فروشنده
  •  کرایه معطلی
  • عدم وجود مدارک یا مدرک نادرست
  • عدم آشنایی صحیح با قوانین گمرک

سخن پایانی

همانطور که تاکنون متوجه شده اید، گرفتن مشاوره واردات از ترکیه پیش از وارد کردن کالا ها از گمرک حرف اول را در شرکت واردات می زند. به همین خاطر، در این قسمت از مقاله سعی نمودیم تا شما را به طور کامل و جامع با مشاور واردات از چین و و انواع خدمات مشاوره بازرگانی آشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را برطرف کرده و در صورت لزوم به یکی از شرکت های معتبر بازرگانی برای دریافت مشاوره واردات مراجعه فرمایید.

 

با توجه به اینکه در رویه های گمرکی در اکثر موارد ترخیص کالاها، اختلافاتی در مورد ارزش، تعرفه و سایر موارد مرتبط بین صاحبان کالا و گمرکاتت اجرایی پدید می آید و جهت رسیدگی به این اختلافات، پرونده به مراجع بالاترارجاع می گردد، در صورت نداشتن اطلاعات کافی، صاحب کالا قطعا متضرر خواهد گردید، لذا این شرکت مفتخر است با دارا بودن کادری مجرب جهت پیگیری و حصول نتیجه مثبت خدمتگزار شما عزیزان باشد. بخش دیگری از خدمات ما عبارتند از :

  • حضور فعال در اکثر گمرکات و بنادر کشور
  • برخورداری از سیستم های پشتیبانی به صورت مکانیزه
  • ترخیص سریع کالا و به صورت حمل یکسره
  • ارائه مشاوره در زمینه تهیه و تنظیم اسناد تجاری کالا
  • مشاوره گمرکی در زمینه حل اختلاف میان گمرک و صاحبان کالا
  • مدیریت متمرکز و نیروی انسانی متخصص و با تجربه
  • استفاده از آخرین قوانین و مقررات جاری بازرگانی و گمرکی و به موازات آن بهره‌گیری از کارشناسان بانکی، بیمه و حمل و نقل
  • این شرکت را قادر ساخته تا به خوبی و در کمترین زمان ممکن عملیات ترخیص و حمل کالا به مقصد مورد نظر را به انجام برساند.

سوالات متداول در خصوص مشاوره واردات

هزینه مشاوره واردات در تمامی شرکت ها یکسان است؟

خیر، هر شرکت با توجه به عوامل متعددی همچون سابقه کاری و میزان رضایت مشتریانش هزینه ای را به عنوان دست مزد برای خود تعیین می کند.

مشاوره واردات ترخیص کالا از گمرک را بر عهده می گیرد؟

بله، مشاوره های واردات ترخیص کالا از گمرک های مختلف در کشور را بر عهده می گیرند.

آیا با دریافت مشاوره واردات سوددهی شرکت را شاهد خواهیم بود؟

؟ بله، به میزان قابل توجهی میزان نقدینگی و سود شرکت شما افزایش خواهد یافت.

رکت ترخیص کالا

5/5 - (5 امتیاز)

۵ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

.