ترخیص پله برقی و آسانسور از گمرک

از دیگر خدمات شرکت ترخیص کالا در تهران یعنی بازرگانی تلاش و توسعه ترخیص پله برقی و آسانسور از گمرک می باشدکه در صورت ممنوع نبودن واردات آنها این خدمت از سمت ما قابل ارائه می باشد. . شرکت بازرگانی تلاش و توسعه با بیش از 25 سال فعالیت و تجربه در زمینه ترخیص انواع کالا از جمله ترخیص پله برقی و آسانسور در خدمت تجار و بازرگانان محترم می باشد.

ترخیص کار آسانسور

شرکت بازرگانی تلاش و توسعه با داشتن نیروهی متخصص در زمینه ترخیص پله برقی و آسانسور همواره در تلاش بوده است تا اطمینان همگان را به خود جلب نماید.

شرکت ما از ابتدای امر که ثبت سفارش تا ترخیص پله برقی و آسانسور از گمرک و تحویل آن در مقصد مورد نظر در کنار شما عزیزان خواهد بود.

نکته: جهت ترخیص پله برقی و آسانسور نیاز به استاندارد اجباری می باشد.

طبق آمار گمرک در سال 95 حدود 571 تن آسانسور وارد کشور شده است. گفتنی است که عمده واردات آسانسور از کشور چین سپس از .ایتالیا، کره،امارات متحده عربی بوده است.

شما برای ترخیص قطعات آسانسور و ترخیص سریع انواع موتور و قطعات آسانسور و آگاهی از تعرفه ترخیص آسانسور و قطعات آن از گمرک و حمل و ترخیص بالابر های ساختمانی , صنعتی و تجاری به ترخیص کار متخصص در حوزه ترخیص کالا نیاز دارید.

نکته: در گروه بندی های اعلام شده گروه های کالاهای وارداتی، آسانسور در گروه کالایی 2 می باشد.

ترخیص قطعات آسانسور

ترخیص قطعات آسانسور از گمرکات کشور اصول و قوانین خاص خود را دارد که شرکت بازرگانی تلاش و توسعه با استفاده از ترخیص کاران با تجربه خود به این موارد آشنایی کامل دارد.

ترخیص کاران شرکت ترخیص کالا تلاش و توسعه آشنا به شگردهای ترخیص کالا، خصوصا برای ترخیص قطعات آسانسور را دارا می باشند که  کالای شما مشتریان عزیز را به نهایت حفظ امانت داری در شیوه کاری شما در کمترین زمان با کمترین هزینه به راحتی از گمرک ترخیص میکنیم.

ترخیص آسانسور و قطعات اسانسور از گمرک در اسرع وقت با کمترین هزینه را با ما تجربه کنید

ترخیص پله برقی

ترخیص پله برقی و کلیه قطعات پله برقی از گمرک نیز یکی از خدمات شرکت بازرگانی تلاش و توسعه می باشد. در صورت ممنوع نبودن واردات پله برقی یا  اجزا و قطعات آن این کار با بهترین و قابل اعتماد ترین ترخیص کاران گمرک توسط ترخیص کاران شرکت بازرگانی تلاش و توسعه انجام می شود.

تعرفه گمرکی پله برقی و آسانسور

واردات آسانسور به مناطق آزاد، مشمول عوارض خود مناطق آزاد است. اگر از مناطق آزاد به کشور وارد شود مشمول تمام مقررات واردات (ثبت سفارش، مجوز استاندارد، …) می شود.

تعرفه گمرکی پله برقی تحت ردیف ۸۴۲۸۴۰۰۰ میباشد و حقوق ورودی آن ۲۰% است و با احتساب ۹% مالیات میباشد.

بخشی از خدمات شرکت بازرگانی تلاش و توسعه در زمینه ترخیص پله برقی و آسانسور

استعلام ارزش های TSC و اظهار بصورت ارزش پایه در گمرک

  • ثبت سفارش پله برقی و آسانسور و انواع بالابر
  • ترخیص انواع آسانسور و پله برقی از گمرکات کشور
  • ارائه مشاوره بازرگانی و بکارگیری کارشناسان متخصص و مجرب
  • انجام کلیه حوالجات ارزی
  • ترخیص قطعات و تجهیزات پله برقی و آسانسور از کلیه گمرکات کشور
  • ترخیص وزنه آسانسور بتنی و چدنی
  •  ترخیص آسانسور هیدرولیکی
  • ترخیص آسانسور تسمه ای
  • ترخیص آسانسور زنجیری 4 طبقه
  • ترخیص موتور آسانسور 10 کیلو واتی
  • ترخیص وزنه تعادل چدنی
  • ترخیص درب آسانسور
  • ترخیص کابین آسانسور
  • ترخیص جعبه برق آسانسور
  • ترخیص ریل بالابر و چرخ دنده های بالابر
  • ترخیص وزنه آسانسور چدنی و بتنی
  • حمل و ترخیص سیم بکسل آسانسور

بالابر برقی ، آسانسور هیدرولیکی ، بالابر پله پیما

ضوابط فنی برای واردات آسانسور

برای واردات آسانسور به صورت پکیج رعایت الزامات زیر ضروری می باشد .

  • ارائه گواهی بازرسی در مبدا COI برای پکیج آسانسور از نظر ابعادی و کیفی و ارائه گواهی آزمون نوعی برای بردهای مدار ایمنی تابلو  های فرمان آسانسورهای برقی مطابق با استاندارد EN81-1
  • ارائه گواهی بازرسی در مبدا COI از شرکت های بازرسی تائید صلاحیت شده توسط سازمان برای ایمنی چهار گانه (قفل درب- ضربه گیر- پاراشوت- گاورنر)

دانستنی های مورد نیاز در مورد ممنوعیت های واردات قطعات آسانسور :

ممنوعیت واردات ریل آسانسور ‌می‌تواند مشکلات بسیاری را برای صنعت ساختمان ایجاد کند. چرا که نوع ریلی که در ایران تولید ‌می‌شود، برای آسانسور‌‌هایی که در ساختمان‌های‌‌ حداکثر تا 6 و 7 طبقه مورد استفاده قرار می‌گیرند و یک متر بر ثانیه سرعت دارند، مناسب است. در حالی که برای ساختمان‌‌های بلندمرتبه که سرعت آسانسورهای آنها بیش از یک متر بر ثانیه است،‌‌ نیازمند واردات ریل هستیم.

یکی دیگر از‌‌ قطعات‌‌ ممنوعه، «در کابین » است. درحالی که ساخت آسانسورها در ساختمان‌‌های پرترافیک، نیازمند در کابین وارداتی است. البته «در طبقه» به میزان کافی و با کیفیت مطلوب در ایران تولید ‌می‌شود و مایه تعجب است که وزارت صنعت، به جای «در طبقه»، «در کابین» آسانسور را در این فهرست ممنوعه قرار داده است.

امسال نیاز به‌‌ ساخت حدود 25 هزار‌‌ دستگاه آسانسور در کشور برآورد ‌می‌شود. نیاز ارزی واردات قطعات آسانسور در سال به کمتر از400‌‌ میلیون‌‌ دلار ‌می‌رسد. با‌‌ اعمال ممنوعیت در واردات قطعات آسانسور، این احتمال وجود دارد که در‌‌ دو ماه آینده، احداث ساختمان‌‌های بیش از چهار‌‌ طبقه تا زمان تامین قطعات متوقف شود.

5/5 - (3 امتیاز)

۲ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

.