ترخیص-صفحه-برش-و-سگمنت

ترخیص صفحه برش و سگمنت از گمرک

ترخیص صفحه برش و سگمنت برای تامین نیاز صنایع مختلف به این قطعه انجام می شود. در گذشته، تعرفه هزینه ترخیص صفحه برش و سگمنت با توجه به وزن این قطعه انجام می شد. از سال 93 برای مدتی، ترخیص این قطعه به صورت UNIT انجام می شد که اعتراضات بسیاری را از سوی واردکنندگان به همراه داشت. از سال 95 ، با شدت گرفتن نا رضایتی ها، با ارائه یک بخشنامه، قیمت ترخیص صفحه برش و سگمنت مجددا مانند گذشته با توجه به وزن محاسبه می شد. با توجه به این نکات ما در این مطلب تصمیم گرفتیم تا به اطلاعات مهم در رابطه با ترخیص این قطعه از گمرک بپردازیم. همراه ما باشید.

 

واردات صفحه برش و سیگمنت به کشور ایران

از آنجایی که این قطعه تنوع بسیاری دارد، بسیاری از تولید کنندگان ایرانی قادر به ساخت آن نبوده و به همین دلیل، وارد کردن آن به ایران از سایر کشورهای دیگر انجام می شود. صفحه برش از دانه های سایشی ، توسی می شود و به مرور زمان این دانه ها از بین می رود، پس خرید این قطعه از سایر کشورها یکی از امرهای بسیار ضروری صنایع مختلف محسوب می شود که در کشور ایران رواج دارد. از مهم ترین مواد سایشی که از دیگر کشورها خریداری شده و به هنگام ترخیص صفحه برش و سگمنت در بین کالاها به چشم می خورد عبارت اند از:

  • کارابید سیلیکون
  • اکسید آلومینیوم
  • اکسید آلومینیوم و زیرکونیوم
  • سرامیک اکسید آلومینیوم

از طرفی دیگر، سگمنت ها نیز یکی از کاربردی ترین قطعات الکتریکی در صنایع ایران معرفی می شود. این قطعات دارای 7 بخش مختلف است. تا به امروز واردات این دو محصول از کشورهایی نظیر چین انجام شده است. با بررسی اطلاعات لازم در رابطه با واردات و ترخیص صفحه برش و سگمنت از گمرک، می توانید این روند را به درستی و طبق قانون انجام دهید.

 

آیا برای انجام عملیات ترخیص صفحه برش و سگمنت نیاز به مشاوره داریم؟

ترخیصکار--صفحه-برش-و-سگمنت

اگر به عنوان یک تاجر یا سرمایه‌گذار عملیات ترخیص این محصول را انجام می دهید، قطعا با توجه به اطلاعاتی که در این زمینه دارید، نیازی به مشاوره نیست. اما اگر به عنوان یک صنعت‌گر در زمینه های مختلف نیاز به این قطعات دارید، حضور یک مشاور در مراحل ترخیص صفحه برش و سگمنت می تواند بسیار سودمند باشد. مشاور شما را در این مسیر به شکل قانونی هدایت می کند و ترخیص کالای شما را به درستی انجام می دهد.

اگر نمی دانید که در این زمینه به چه کسی اعتماد کنید، مشاورین مجرب مجموعه بازرگانی تلاش و توسعه می توانند به خوبی شما را در این مسیر همراهی کنند. همین حالا می توانید با این مجموعه ارتباط برقرار کرده و هرچه سریع تر به ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی بندرعباس و دیگر گمرکات بپردازید.

 

چه خدماتی در حوزه ترخیص این دسته از کالاها توسط مجموعه بازرگانی تلاش و توسعه ارائه می شود؟

با انتخاب شرکت ترخیص کالا تلاش و توسعه، علاوه بر این که صفر تا صد ترخیص صفحه برش را دریافت خواهید کرد، موارد زیر نیز در صورت نیاز، شامل حال شما خواهد شد:

  • ترخیص صفحه برش درگمرک
  • ترخیص سیگمنت از گمرک
  • ترخیص اتصال دنده ها
  • ترخیص پیچ گوشتی، انبردست، سیم چین، دنباریک، ست ابزار
  • ترخیص اینورتر های جوش
  • ترخیص فنر و براکت
  • ترخیص ابزار ساینده و مواد ساینترخیص ابزار های صنعتی قدرتی
  • ترخیص ابزار انتقال مواد کانوایری
  • ترخیص ابزار و قطعات صنایع مختلف
  • ترخیص ابزار تنظیم کننده و بسته بندی کننده
  • ترخیص ابزار بالابر
  • ترخیص ابزار های طلاسازی

 

تعرفه های گمرکی برای صفحه برش و سگمنت

تعرفه-های-گمرکی-برای-صفحه-برش-و-سگمنت

در حال حاضر تعرفه گمرکی این محصول در کشور ایران ۶۸۰۴۲۲۹۰ است. در نظر داشته باشید که اگر قصد یا صادرات این قطعه را دارید، تعرفه گمرکی در هر کشور متفاوت خواهد بود و این موضوع را باید قبل از انجام عملیات مد نظر خود، مورد بررسی قرار دهید.

به هنگام ترخیص سگمنت و صفحه برش، توصیه می کنیم از یک ترخیصکار صفحه برش و سگمنت که در حوزه کاری خود با تجربه است، کمک بگیرید. برای انجام این کار نیز می توانید از شرکت ثبت سفارش کالا تلاش و توسعه کمک گرفته و بهترین ترخیص کار صفحه برش و سگمنت را برای خود به همراه داشته باشید.

 

سوالات متداول در خصوص واردات صفحه برش و سگمنت

آیا در حوزه ترخیص صفحه برش و سگمنت نیاز به مشاوره داریم؟

در صورتی که اطلاعاتی در این زمینه برای خود به همراه ندارید یا به عنوان یک تجار در این حوزه عمل نمی کنید، نیاز به مشاوره خواهید داشت.

آیا حضور ترخیصکار مجرب در این زمینه مفید است؟

اگر بتوانید از یک ترخیص کار مجرب به هنگام ترخیص صفحه برش و سگمنت کمک بگیرید، این روند قانونی و در سریع ترین زمان پیش می رود.

آیا تنها دو قطعه فوق از گمرک خارج می شوند؟

ترخیص در این زمینه تنها مختص به دو قطعه فوق نبود و دیگر قطعات را نیز در بر می گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

.